stockholm!

hellu!!!
sorry för dålig uppdatering men har haft så mycket att göra sista dagarna och massa i tankarna. har tränat i princip varje dag + dans + fixat massa till australien resan, inte långt kvar nu, AHHH! shopping har det blivit oxå, alldeles för mycket... väntar två big mama kartonger med kläder till mig där hemma som jag beställt. woopwoop!
 
just nu sitter jag i stockholm (rättare sagt sköldinge) med min kära vän quang! (: kände att jag behövde komma bort från perstop och allt jag har att tänka på och bara umgås med min fantastiska vän över helgen! måste ju passa nu innan jag åker, blir ju borta i 2 och en halv månad och vet ju aldrig när jag kommer träffa den token igen! :/
 
så vi chillar och tar det lugnt, tar igen allt vi har missat! ska stanna här hela helgen och åker hem måndag morgon!
och när jag kommer hem är det endast två veckor kvar! och det väntar så mycket där hemma.. träning, dansuppvisning, handla det sista inför australien, packa, plugga till högskoleprovet och där i mellan finna någon tid till min familj och mina vänner!
 
nej nu ska jag dra! ska njuta av min helg här uppe i stockholm!
 
puss!
2012-10-12 @ 18:21:27 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0