sleden..

fullspäckad dag igår! gick upp drog till gymmet, kom hem och vila lite, sen drog jag till gymmet igen. när jag kom hem igen fixa jag och mamma lite med kläder och packning inför australien resan (ENDAST 24 DAGAR KVAR NU, IIIIHHH). där efter drog jag till dansen och sen eftersom jag är så snäll drog jag hem till nathalie o co med nybakta bullar. satt och snackade till sent, sen drog jag hem och slängde mig i sängen med grey's anatomy!
 
idag är det oxå ett fullspäckat schema! ska snart dra iväg till gymmet en runda sen hem och duscha och packa och fixa för att sedan bege mig till nathalie. hjälpa till med lite småsaker och börja smått fixa mig tills hon kommer hem från praktiken. sen ikväll blir det UTGÅÅÅÅÅNG!!!! får se hur detta går, haha!
 
nej måste röra mig mot gymmet nu, får se om jag hinner uppdatera något senare ikväll hos natha, kanske med någon bild? (;
 
puuusss
2012-10-05 @ 12:08:29 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0