shopaholic?..

blev som sagt väla idag och jag tror jag bokstavligt är en shopaholic! slösade flera tusen idag, uuuhhh jag borde inte ha pengar, såå dålig med det. men det fula är, jag köper ändå grejer jag behöver. just nu handlar jag mest grejer till australien, uuhh rädd att inte få plats med något, för come on 30 kg på 2 och en halv månad!????!?!?!?!
 
iaf umgicks med mitt hjärta på väla idag och såklart blir det as mkt skratt, den finaste personen! <3
kom hem och fira rille, han blev hela 14 år, tiden går alldeles för snabbt! imorgon får han sin present av mig, PIERCA ÖRONEN! världens bästa syster eller vad?
 
ligger i sängen min och glor grey's anatomy, kärlek på högnivå!
imorgon blir det dubbelpass på gymmet och sedan dans, och på fredag ser det ut att bli UTGÅNG!!!
 
godnatt finisar!
2012-10-03 @ 23:02:22 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0