hihi inte långt kvar!!

Heeeeeej alla!!!!! :D
 
nu är det en och en halv dag kvar!!! jag har imorgon, söndag, som jag ska spendera hemma med min älskade familj, för tidig måndag morgon börjar min resa! aahhh sooo excited! men lite läskigt! två och en halv månad ifrån min familj och mina vänner!!! men det ska nog gå super, har ju ändå världens bästa och underbaraste läsk!!
 
ja vad har jag gjort dom senaste dagarna då? jag har vaxat mig, fått fotvård (BEHÖVLIG), färgat och klippt håret och fixat nalgarna!! som en ny människa typ!! :) har även spenderat tid med mina fantastiska vänner!!!
 
igår va jag och mami på väla för att köpa de sista grejorna och sen bjöd jag henne på mat, hihi! idag blev det upp tidigt för att göra högskoleprovet, pjuh, fett jobbigt och hemskt :( sen kom jag hem och har nu i princip packat allt!
 
nu ska jag glo älskade grey's anatomy innan jag lägger mig, för att imorgon spendera sista dagen och kvällen i kalla sverige!! :)
 
natti!
2012-10-27 @ 22:20:03 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0