hello old friend!

här var det dammigt! nästan ett år sen jag skrev här sist, men jag tröttnade och jag hade ingen tid. så mkt som hände. men har nu bestämt mig att smått börja igen!
vad har då hänt sen jag skrev här sist?
 
jag fyllde äntligen 18 och hade världens bästa födelsedagsfest! därefter åkte jag upp till sthlm med fina vänner och hängde på streetstar, riktigt awesome upplevelse!
där efter reste jag till holland i tre veckor på utlandspraktik, kan lätt säga att det var tre av dom bästa veckorna i mitt liv! kommer hem och två dagar efter BAM tar jag mitt körkort, lycka!!!
 
sen börjar helvetet, massa plugg och planering inför balen och studenten! men min bal var underbar, jag hade världens vackraste klänning på mig och kände mig som en prinsessa! studenten var oxå awesome, nästan alla dom viktigaste personerna i mitt liv var och fira mig den dagen och jag dansade loss den natten på klubbarna i hbg!
men får ju inte glömma var på siesta första gången i mitt liv , tyvärr förstörde vädret och att jag var sjuk under hela siesta, det hela för mig. och sedan hade jag dans med min fina vän catalina och samtidigt som allt detta hände hade vi några dansuppvisningar.
 
sista veckan i skolan var hemsk för mig. hela veckan var det studentvecka, så fester varje dag plus att det var genrep inför dansshowerna. fredagen tog jag studenten, kom hem runt 7 på lördagmorgonen. kl 10.00 skulle jag vara på aulan och ha genrep inför vår show som vi skulle ha på kvällen och då var jag inte hemma förrän 9 tiden. och dagen efter var det samma sak. nu tror alla, ja men sen fick hon ju sommarlov, HAHAH säger jag. måndagen började jag mitt sommarjobb, vet ni när jag slutade? ungefär för en vecka sen, så nej inget sommarlov för mig inte. men det har börjat nu.just nu tränar jag som attan, pluggar inför högskoleprovet, går på dans och fixar en massa till min australien resa.
 
det är exakt fyra veckor kvar och jag är så sjukt glaad och exalterad! ska bli så skönt att komma härifrån i två och en halv månad! för när jag kommer tbx, är det hej UNIVERSITET!!!!
 
det var allt för nu, här i bloggen kommer jag skriva om mitt liv och kommer fortsätta skriva när jag är i australien, så jag kan dela med mig av allt awesome jag kommer uppleva! :)
 
pussspussss
 
2012-10-01 @ 20:35:21 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0