7 small days!

hej fina ni!
 
förlåt för dålig uppdatering, men jag varnade er!
hela helgen har gått åt dansuppvisningar! har varit så sjukt kul!
idag är det måndag den 22/10 kl 11.30. om exakt 7 dagar sitter jag
på köpenhamns flygplats och väntar på mitt flyg som kommer ta mig
till australien. jag längtar så jävla mycket nu! bara borta från detta land,
denna håla och alla dom hemska människorna, denna veckan kommer
gå så sjukt snabbt eftersom jag har sååå mycket att göra
.
idag ska jag köra in till väla med mamma och försöka fixa de sista grejorna.
imorgon ska jag spendera min kväll med min bättre halva, catalina!
på onsdag ska jag vaxa mig, åka till malmö och sen spendera kvällen med saga och amanda!
torsdag ska håret fixas och fredag ska naglarna fixas!
på lördag har jag högskoleprovet, och sen ska helgen bara spenderas med familjen
och träffa andra viktiga människor i mitt liv!
 
måndag... på måndag... 2 och en halv månad i värmen... GAAAHHH!
2012-10-22 @ 11:31:49 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0