40 timmar kvar!

godmorgon!
 
antagligen den enda som är vaken nu vid denna tid! sov endast fyra timmars sömn, eftersom blev sent mys med familjen igår och var tvungen att gå upp tidigt för att fixa mig! så nu springer jag rundor och fixar mig, lika mkt som jag gjorde inför balen (:$) känner mig rätt trött och sleden i kroppen men samtidigt inte, haha! men eftersom jag är personen som inte kan sova på flygplan och absolut inte på en flygplats så kommer jag inte få någon sömn förrän om 40 timmar.
 
men! samtidigt om 40 timmar landar jag i sola, varma australien, medan ni alla är fast här, i kalla, isiga sverige! jag avis? NEJ! haha! :D
 
lovar att det kommer komma massa bilder in på bloggen! har ju köpt mig en awesome kamera så ;D!
 
nej nu måste jag fortsätta fixa mig, tiden går sjukt snabbt!
 
puss, hörs när jag är i australien! ;)
2012-10-29 @ 05:46:46 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0