värdelös.

asså vad är det för fel på mig egentligen?
vrf finns där ingen som gillar mig?
vrf lyckas jag alltid förstöra allting på ngt sätt..
när jag väl tror att jag har kärleken, poff så är han borta lika snabbt som jag hitta han.
är jag så ful? äcklig? jobbig? dum i huvudet?
snälla säg mig, vad är det för fel på mig?
vrf vill ingen jävel vara med mig?
vet ni hur hemskt det är och snart vara 18 år och aldrig haft ett förhållande?
blir så sjukt deprimerad. det tar verkligen kål på mig.
för det knäcker ens självförtroende så sjuukt mkt.
och att få höra av en kille hur värdelös man verkligen är, alla dåliga egenskaper med en,
det är som att ngn tar en kniv och skär ut hjärtat på dig, slänger det på golvet och trampar ihjäl det..

jag vill bara hitta min prins..
2011-10-30 @ 23:36:56 feelings. Permalink


Kommentarer
Postat av: K E L L Y '

om han säger att du är värdelös och dum i huvet så ska jag säga motsatsen. Du är långt ifrån värdelös, du har hjälpt mig med mycket och finns alltid där för en, du är himla vacker, verkligen INTE äcklig och en fin människa inifrån och ut! Vi alla gör fel hela tiden, det vet jag även fast jag är några år yngre än dig, men man lär sig av sina misstag, det behöver man inte lära sig första gången utan man kanske gör om samma misstag 5 gånger innan man fattar. Det finns många som bryr sig om dig Challeballe. Det är inget fel på dig! tänk inte så, för då TÄNKER du väldigt fel.

Jag lovar att du kommer hitta din prins någon gång, there's no rainbow without a little rain.

& du, jag gillar dig massviiis! glöm inte det! ♥

2011-10-31 @ 11:34:20
URL: http://kellymenelii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0