long go no seen

ush, här var tomt. kanske dags att börja blogga igen? faktiskt saknat det. har funderat ett tag på det men tack vare sofia skriver jag nu..

ja.. hur ser mitt liv ut då?

jag går nu i tredje ring, känns helt jävla sjukt. är inte redo alls för att bli vuxen.
studentmössorna är iaf beställda, happy!
sista året kommer vara sjukt och det kommer hända så sjukt mycket.

- imorgon avslutas vårt projekt på kemins dag med min underbara grupp! imorgon kommer bli aprolig! sen ska en rapport skrivas.

- på höstlovet blir det att se rihanna i malmö med awesome folk och äntligen få träffa quang!

- på höstlovet planeras det även en resa till spanien med mina fina cheyer!

- sedan kommer det praktik på perstorp ab.

- 22 januari blir jag äntligen 18 som ska firas med fetefest!

- körkortet ska även tas!

- i februari blir det utlandspraktik!

- påsklovet så åker jag och fina P14 på studentresa!

- sedan kommer balen och studentet!!!!!!!

gaaaaaaaleeeeeeeeettttttttt. plus allt detta så blir det massa plugg i skolan & dans!

ja så ser mitt liv ut. haha ja nu vet jag inte vad jag skriva mer.

imorgon är det då keminsdag på persgården och på skolan, kom gärna förbi!
min grupp ska ha kemishower för yngre barn på persgården!

& på kvällen så blir det tjejkväll med mina brudar!


nej nu ska jag titta klart idol och äta clementiner, sedan blir det att ta en dusch och gå och lägga sig, ska vara på skolan kl 8 imon!

2011-10-07 @ 21:32:32 about me. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0