little about me


Tio saker om ditt liv


1. Har du nånsin varit kär? - Ja.
2. Tror du på kärlek? - Ja.
3. Har du gjort något du verkligen ångrar? - Mååååånga gånger.
4. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? - Jepp. Rätt nyligen.
5. Har du någon gång krossat någon annans hjärta? - Ja tyvärr.
6. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän? - Haha nej.
7. Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom/henne? - Nej, har svårt att hålla inne känslor. Är rätt öppen med det :)
8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? - Helt ärligt, haha ja. är typ vettskrämd..
9. Har du nånsin haft en hemlig beundrare? - Nej tror jag inte.
10. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Ja.

Tio Har du nånsin

1. Har du nånsin blivit upptäckt när du smitit ut? - Haha nej.
2. Har du nånsin velat ta livet av dig? - Ja.
3. Har du nånsin gjort något du ångrar? - För ofta.
4. Har du hoppat bungy jump? - Nej, men ngt jag ska göra innan jag dör!
5. Har du nånsin varit med i en olycka? - Ja.
6. Har du nånsin ätit en hel tårta? - Haha nej.
7. Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? - Ja.
8. Har du nånsin gått på bio ensam? - Nej.
9. Har du nånsin tyckt att världen suger? - Ja tyvärr allt för många ggr.

Tio Känslor

1. Saknar du någon just nu? - Självklart!
2. Är du glad?- Riktigt glad har jag inte varit på länge.
3. Är du fundersam? - Ja väldigt.
4. Är du uttråkad? - Inte så farligt.
5. Är du tysk? - Haha nej?
6. Är dina föräldrar fortfarande gifta? - Nope, dem har aldrig varit det heller med varandra.
7. Gillar du någon just nu? - Inte gillar men jag är väl intresserad.

Om dig

1. Hur mycket är klockan just nu? - 20.40
2. Namn? - Charline
3. Vart bor du? - Äckliga perstorp.
4 Hur många barn vill du ha? - minst 4 :)
5. Vill du gifta dig? - Ja, om jag hittar den rätta.
6. Rullar du spaghettin eller skär du den? - Haha både och. Skär den i lagom bitar som jag kan rulla (a)
7. Har du ätit sushi? - Aa.
8. Favoritglass? - MAGNUM!!! <3
9. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? - 2 kanske?

Skulle

1. Skulle du vilja vara längre? - Nej, tkr om min längd som den är :)
2. Skulle du vilja väga mer? - haha nej, hälften av det jag väger nu hade varit perfekt
3. Skulle du vilja dricka dig full nu? - Inte just nu men på fredag ;D!

Kan

1. Kan du röra på öronen? - Nej.
2. Kan du slicka dig på näsan? - Nej.
3. Kan du kolla i kors med ögonen? - Ibland, men behövs en del ansträngning ;p
4. Kan dina föräldrar lita på dig? - Hehe ja för det mesta.
5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? - Ja!
6. Kan du va på en fest utan att dricka? - Jadå, är nt personen som måste dricka för att ha kul! Men sprit är gott! :D
7. Kan dina vänner lita på dig? - Till 110%!!
8. Kan du tänka att pierca dig i naveln? - Japp om jag går ner halva min vikt :)
9. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? - Ja det är klart, om jag nt hittar ngt så ;p

Har

1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? - Allt för många ggr. Men mest när jag var yngre, nu berättar jag för det mesta allt :)
2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? - Jao.
3. Har du syskon? - Lillebror och lillasyster.
4. Har du ljugit på någon fråga ? - Haha nej.
5. Har dina föräldrar ljugit för dig? - Japp. Men bara såna töntiga lögner ;p
7. Har du pussat någon som är fyra år äldre? Ja.



snodde denna från amanda :)
2011-10-19 @ 20:48:29 about me. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0