fått nog.

nej nu har jag fått nog, nu är jag arg på riktigt och jag måste få detta ur mig.

som många vet hade jag och warda tillsammans förra året och det är det roligaste och bästa jag har gjort i mitt liv! men samtidigt tog det mkt på mitt plugg, så jag hamna efter i vissa ämnen. vi snacka om att kanske fortsätta till hösten, men att vi skulle snacka om det efter sommaren, för vi behövde en paus. när jag kom tbx tog warda upp om vi skulle börja igen och jag sa att jag inte kunde än för jag var tvungen att ta tag i skolan, så vi kom fram att vi skulle vänta ett tag. någon gång i september träffades vi för att åka till dansledarutbildning i lund, då vi började snacka om dansen igen. och även denna gång kom vi fram till att vi skulle vänta ett tag till, för jag hade fortfarande mkt i skolan. en vecka senare skriver warda igen och säger, " ja vi måste ses snart och börja planera" och stressig och ireterrad som jag var redan, fick jag nog och sa att hon skulle sluta pressa mig för jag måste fixa skolan först och från det ena till det andra så blev det ett stort tjafs ( tror det eller ej, men det gällde om vems gymnasium som var bäst, hur jävla löjligt är det inte?) och då fick warda flipp och sa att vi inte kunde ha dansen tsm och blablabla. så jag bara jajaj okej, så vi kom fram till att vi skulle träffas och se hur vi skulle planera och dela upp dansen. men warda sket i mina sms, helg efter helg smsade jag henne och fråga henne hur vi skulle göra med dansen. men varje gång kom hon med en dålig ursäkt eller så sket hon helt enkelt i mina sms. två veckor senare hade jag fått en del skolarbete undanröjt och mina föräldrar lät mig börja med dansen och då blev jag sjukt taggad. så jag messade och ringde warda men inget svar. idag får jag reda på att warda hade gått ihop med emma och ida ( som hon hade snackat skit om när dom hadae frågat ifall dom kunde ha dans i höst samtidigt som oss) och delat ut lappar om dansen i höst? hur jävla lågt får man sjunka då? dom hade gått till anders ( vårt chef) och planerat allt utan att säg ett skit till mig och till och med min chef trodde att dom hade berättat ngt? det första jag gör är att ringa warda för att ta reda på vad det fan är som har hänt? så feg som hon är klickar hon mig och stänger av sin mobil. det är så sjukt fegt och så jävla lågt så att jag spyr! men detta kommer inte hindra mig, dans är mitt liv och alla som känner mig vet det. jag ska göra allt för att få hålla dansen, ingen och då menar jag INGEN kommer någonsin stå i vägen för det jag älskar!

så puss på er :*
2011-10-11 @ 19:59:38 about me. Permalink


Kommentarer
Postat av: eric l

tjejer e som tjejer e...

2011-10-12 @ 20:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0