2011-10-11

hellu!

chill dag i skolan ida. även kommitémöte! gick väll hyfsat. påväg hem från skolan träffa jag på älskade saga! det blev ett långt och härligt samtal sen träffa vi snabbt på andy, elias och nico!
sen jag kom hem har jag inte gjort ett skit. sjuuukt chill.
har lite saker att ta hand om nu, eftersom där finns personer som tror att dom kan hindra mig från att göra det jag älskar mest. patetiska människor. haha, men skrattar henne i ansiktet och gör allt för att visa henne att hon nt lyckas :)

nej nu har jag inget mer vettigt att skriva. pusshaaaj.


p.s. visst är det kul att jag börjar blogga igen?
2011-10-11 @ 18:52:13 about me. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0