nu går det upp!

jag känner mig... GLAD
det känns sjukt att säga det.
men jag känner mig glad.
och det är något jag inte har gjort på länge.
jag är glad, men inte lycklig. krävs mer än så.
men det känns bara som att allt går uppåt.
jag har gått vidare. jag har lämnat vissa saker bakom mig,
så att jag nu kan blicka framåt.
jag har insett vilka personer som förtjänar att vara i mitt liv
och de som inte förtjänar det.
jag har hittat min relation till alla mina nära.
visst, den kan vara bättre med vissa.
men det är bara att hoppas och kämpa på att det kmr ske!

jag är igång med mitt körkort och det känns sjukt bra!
jag har även fått nytt hopp om min drömutbildning, som nu kan bli verklighet!
nu fattas egentligen bara två saker, VIKTNEDGÅNG och en kärlek. <3

sen är mitt liv nästintill perfekt!
2011-11-22 @ 21:04:11 about me. Permalink


Kommentarer
Postat av: Amanda

Sv; Om den prinsessan är jätte vacker och kallas challe så går det jätte bra! :D

2011-11-22 @ 21:44:49
URL: http://ajp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0