hej bloggen!

blev ingen lunch för mig idag eftersom ngn jävel har tagit mitt kort!
men det är bara bra för mig! ingen mat = gå ner i vikt ;D

har ätit jätte lite de senaste dagarna och det börjar löna sig! och nu blir det massa träning oxå! (:

har jag berättat att jag och warda ska ta över dansen på abf?
haha inte det nej, men ja det ska vi iaf! :D och det är det som har varit mitt stora projekt!
är sjukt glad och excalterad och lite nervös!
vi drar igång i veckan och delar ut lappar och informerar sen försöker vi få dansen att dra igång vecka 6! (:

iaf såhär ser min vecka ut;

måndag - dra till abf och dansa (:
tisdag - aerobics ( stavas?) och cour ( stavas? )
onsdag - zumba ;D
torsdag - dansa och korografera hela dagen!
fredag - ingen aning. antingen hitta på ngt! (:
lördag - abf!
söndag - filmkväll/dansträff (:
2011-01-10 @ 12:44:45 about me. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0