för lat för att komma på rubrik..

första veckan i skolan avklarad - blääääää. vill redan ha lov. men neej, måste skärpa mig denna terminen!
första träningsbeckan avklarad - känns så himla skönt och roligt! äntligen har jag hittat ett sätt att träna på ett roligt sätt och med mina underbara tjejor! <3

jag och wardaa har även gjort klart steg 1 i vårt stora projekt - dansen - vi har delat ut lappar till alla skolor och imon blir det att gå runt och sätta upp lappar i pp! (:

ska även hinna plugga imorgon, har en del att göra till nästa vecka, utanför skolan.

sen på kvällen vet jag nt vad som händer, har inte bestämt mig, beror på hur jag känner mig imorgon..

idag efter skolan blev det abf ett tag, sen när jag kom hem slängde jag mig i sängen och glodde klart säsong 2 av OC, så jävla sorgligt! måste verkligen se fortsättningen! så längtar ivert tills min data har laddat klart! (:

nej nu måste jag sova, så jag får ngt gjort imorgon (idag) :)

godnatt!
2011-01-15 @ 01:57:18 a day of my life. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0