Day 05

Day 05 – Your definition of love

detta var en svår en. men.. för mig finns det olika kärlek. det finns kärlek till sin familj och släkt. det finns kärlek till sina vänner. det finns kärlek till saker. det finns kärlek till ens passion. och sen finns det kärlek mellan två personer.


för mig är kärlek mellan två personer när man älskar varandra för ens inre och inte för ens yttre.. för mig är kärlek när man delar intresse. man delar personlighet.
för mig är kärlek när två människor är ämnade för varann.
jag anser inte att sex har något med kärlek att göra.
kärlek är när man kan vara med varandra utan ngt sexuellt i förhållandet.
det är äkta kärlek.
2011-01-06 @ 14:41:43 about me. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0