2011

shiiit. 2011. tiden har gått för snabbt. helt jävla för snabbt. detta året har varit helt jävla fucking awesome med sina nedgångar. jag har tagit upp kontakten igen med vänner som jag förlorade under 2009 och det är jag sjukt glad över. 2009 var verkligen det värsta året i mitt liv allt skit hände det året. men samtidigt så gjorde det mig starkare. det gjorde mig till den personen jag är idag. jag har inte riktigt hittat mig själv än, vem jag verkligen är, men jag är på god väg. och jag har en känsla att 2011 kommer vara det året jag kommer hitta mig själv och bli en ny charline samtidigt som jag är den gamla.

hösten 2010 började jag även komma närmare nya vänner, som jag är sjukt glad över att ha i mitt liv!
jag har verkligen insett detta året vilka fantastiska vänner jag har och dom har fått mig att inse hur bra jag är.
jag har insett att det verkligen finns personer som man inte kan leva utan. personer som man behöver i sitt liv för att klara sig.

år 2011 ska jag;
- gå ner i vikt, få den kroppen jag har drömt om. för nu är det dags. jag är 17 år och har fetma. såhär kan jag inte leva längre.

- göra allt för att åka till s!esta. även om musiken inte är min sorts musik, vill jag åka dit för att vara med alla mina fina vänner. stämningen och själv upplevelsen.

- under 2010 växte jag och mognade väldigt mkt. och det märkte mina föräldrar och började behandla mig mer vuxet. och jag hoppas det blir mer under 2011.

- jag ska hitta kärleken. jag vill kunna uppleva hur det är att vara intresserad av ngn. träffa personer under några månader och utveckla känslor. jag vill vara i ett förhållande där man har möjlighet att träffa varandra. jag vill uppleva nedgångar och uppgångar. jag vill uppleva hur det är att göra slut och sen hitta ngn ny. för tiden börjar rinna ut..

- resa till libanon och träffa släkten och gå på min enda morbrors bröllop.

- resa till australien och träffa min släkt som jag inte träffat på över 10 år.

- jag ska även satsa på dansen skit mkt! det är min stora passion i mitt liv och det ska jag aldrig ge upp.

- sen så blir det att börja på zumba med mina töser!


det är mina mål under 2011. och jag ska göra allt för att det ska hända. och jag vet att det bara är jag som kan få det att hända.

det bästa och sämsta än sålänge som kommer hända under 2011 är:

+ mitt stora projekt som snart drar igång! jag och min underbara vän är fullt igång och planerar allt och snart så börjar det! detta kommer verkligen få mig att växa som människa. för detta gör mig lycklig på alla sätt. <3

- att en av mina allra närmaste vänner flyttar snart och ska börja leva sitt liv på riktigt. samtidigt som jag är så himla glad för personens skull kommer det bli väldigt ledsamt att personen åker.. <3

jag har bestämt mig att 2011 kommer rocka fett!
2011-01-02 @ 14:58:03 feelings. Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

LT:)

2011-01-03 @ 00:25:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0