usch..

den här veckan har varit ansträngande, har hållt på med projektet hela tiden :/ as jobbigt! men inte långt kvar tills det är över, sen blir det lov, sen två veckor praktik ;D!

idag slutade jag skolan vid fyra, mamma kom vid fem körde med henne och sånt. sen körde jag till afrodans! där väntade söte ida! efter träningen körde jag ida hem, sen hämta vi brossan sen körde vi en runda! har verkligen blivit mkt mkt bättre på att köra! är typ helt beroende! :D men det känns skönt att äntligen ha tagit tag i det (:

imorgon är det då skola till tre. sen ska jag & ida till abf! jag ska korra och ida ska hålla mig sällskap! (:

på lördag blir det väla med ida, sen hem till söte emma med ett gäng! där blir det mat och massa roligt! får se om jag sover där eller ej, pga att jag måste korra hela söndagen eftersom jag har min andra danslektion på kvällen! (:

nej nu ska jag slänga mig i duschen, sen sova!

nattinatti!
2011-02-10 @ 21:51:29 a day of my life. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0