our fingerprints don't fade from the lives we touch

Oohh ibland önskar jag att jag kunde skriva ner allt om mitt liv här. Berätta för alla. Vad som döljer sig bakom min glada mask. Hur mitt liv egentligen är. Hur jävla dåligt jag egentligen mår. Varje dag är ett krig som man måste överleva. Dansen är det enda som får mig att glömma allt för en liten stund. Jag har nt gråtit såhär mkt på väldigt länge. Jag önskade jag kunde förklara. Men jag vet om jag hade berättat allt. Berättat exkakt hur jag känner och tycker, så hade jag nt fått många vänner kvar. Jag har bra människor i mitt liv just nu som jag nt har lust att förlora. Bloggen är mitt allt. Det är här jag kan skriva av mig.

Ingen kmr någonsin bry tillräckligt mkt. Ingen kmr någonsin förstå.

Everyone thinks that i have it all,
but it's so empty living behind these castle walls
If i should tumble If i should fall
Would anyone hear me screaming behind these castle walls
There's no one here at all, behind these castle walls
2011-02-13 @ 20:41:43 feelings. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0