men hallå döda blogg..

öööhh jag har inte orkat blogga, det är så mkt som händer just nu. så mkt att tänka på. oroa sig över. se fram emot.

vi har iaf startat med projektet i skolan! det blev att jag arbetar med björn och victor b och vi ska tillverka marmelad. än sålänge går det rätt bra! (:

i tisdags åkte jag till malmö för att umgås med bästa vän! det blev rundor på stan, fika på espresso house, mat på McDonalds och bio! vi såg meet the parents: little fockers, faktiskt riktigt rolig! (:

igår så åkte jag in till malmö för att dansa på hipdrop! det blev två lektioner new school med rai och mj'style med michel! det var riktigt kul och nu flödar inspirationen i mig! har så mkt dans i mig just nu! igår fick mig verkligen att hitta glöden igen!

idag ska jag se om jag hinner korografera lite, sen blir det utvecklingsamtal, uuuuhhh =(
sen ikväll tror jag det blir afrodans!

imorgon blir det pgfest! är inte så värst taggad nu, men det är nog bäst så, att inte ha för höga förhoppningar!

mina två favvopersoner ska även med imorn! så det blir nog kul! :)


på lördag ska jag och warda in till åstorp för att träffa andra dansledare inom i abf i skåne! vi ska ta workshops och lära oss lite antar jag! det kommer nog bli skit bra, vi behöver nog detta! (:

på söndag så ska jag bara koreografera hela dagen, eftersom på måndag har jag min första dansgrupp... iiiiihhhh nervöööss!


nej nu har jag håla i tre timmar! ska se om jag hittar ngt vettigt att göra! (:
2011-02-03 @ 09:57:44 a day of my life. Permalink


Kommentarer
Postat av: Simon Lind

Vafan challe du va ju sen på morgonen o stack tidigt på eftermiddag din jävle

Ris<3

2011-02-03 @ 16:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0