!

ny vecka, nya upplevelser!

festen i fredags var helt jävla awesome! sen att man nt kmr ihåg riktigt allt är en annan sak!

i lördags åkte jag då in till åstorp med warda och gick på sånt möte/workshops med andra dansledare i skåne! det var kul!
när jag kom hem så gick jag och lade mig, sen körde quang mig till felle så jag kunde hämta mina grejor sen drog vi till abf! (:

igår så spenderade jag hela dagen på abf! sen senare på kvällen var jag ute och körde med pappa, gick riktigt bra! (:

idag är det då måndag, idag har jag projekt:fabriken sen har jag matte sen projektet igen! sen klockan 18.00 har jag min första danslektion! uuuhh nervös!

nej nu måste jag sluta, annars börjar björn skälla på mig igen!
2011-02-07 @ 08:43:32 a day of my life. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0