the times flies by..

Ja jisses tiden har rusat iväg... har nu haft två veckors praktik på energi & formalin. och jag hade det jätte bra! hoppas verkligen det blir sommarjobb där i sommar! sen har vi äntligen haft vår julfest! :) som blev sjukt jävla lyckad!

första dagen i skolan sen praktiken och vi hade då redovisning om praktiken och kändes som det gick sjukt bra!
sen fick vi reda på våra utlandspraktikplatser, fyfan vad nervöös jag var.
gick in och så fick jag reda på att jag skulle vara i holland. (jag bara VAD FAN?! ville utanför europa). sen berätta dom att jag skulle vara där i tre veckor. ( jag bara WHAAT?!) och sen berätta dom att jag skulle resa ensam och bo själv ( HJÄÄLPP?!?!).
men blev lite gladare sen när dom berätta att dom skicka mig dit för att dom visste att jag skulle klara det, att jag var självständig och ansvarsfull. (självförtroendet höjdes lite). men jag var fortfarande besviken över att jag skulle just till holland, ville ju verkligen till singapore... men sen fick jag reda på att INGEN fick plats utanför europa, utan bara inom europa. så blev lite gladare! :) sen sökte jag runder på info om Holland. och nu har jag ändrat mig helt, för FY FAN vad taggad jag är! holland verkar så jävla awesome! men fortfarande lite läskigt att vara borta tre veckor själv, mest orolig över mina föräldrar som kommer vara sömnlösa varje natt i tre veckor xD! men det kommer bli awesome :D

man märker verkligen nu att det börjar närma sig 18. jag har tagit tag i körkortet och nu är det fullt ös!
har börjat planera min 18 års fest!
och sen (FÖRHOPPNINGSVIS) drar jag upp till STOCKHOLM helgen efter jag fyllt 18! blir upp med quang och co för att gå på streetstar!!!! ååååhhh vill så gärna dit, så hoppashoppas!
och sen direkt efter blir det då utlandspraktik, sen påsklov, sen balen, sen fucking studenten! jääääääääävlaaar. hinner inte andas!!!

efter studenten blir det då jobba, sen drar jag antagligen till AUSTRALIEN i några månader och umgås med min kära släkt, sen blir det HEJ UNIVSERSITET!
2011-12-19 @ 17:41:26 about me. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0