samhälle..

onsdag idag, alltså bara två dagar kvar tills loooovv!!!!

just nu har jag samhälle, bajs tråkigt. vi slutar halv fyra, seeeggt!
efter det ska jag plugga lite, sedan blir det abf där jag har danslektion idag!

ikväll måste jag plugga, slutprov i naturkunskap imon! och fredag prov i engelska!
på fredag kväll blir det mat och bowling med lovely saga och andra människor!
på lördag blir det bollywood och föreläsning med ida, med GF activa!
söndag blir det bara massa dans!

och så kommer hela mitt påsklov se ut, bara massa dans. awesome! <3
inte långt kvar nu till uppvsiningarna!!

nej nu måste jag kila innan kvinnan märker något -.-
2011-04-13 @ 14:56:34 about me. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0