wonderful day!

idag har varit en härlig dag! vaknade vid halv tio, gick upp och åt frukost med familjen, snackat i tele med mina fastrar! sen vid 11.00 slängde jag mig i sängen med min älskling ( datan ) och har glott hela säsong 6 av sex and the city + sett film nr ett, fram tills nu! jag är seriös! jag har inte rört mig från sängen en enda gång utom när jag var på toa och åt! haha, det har varit underbart att bara ligga i sängen och ta det lugnt! det behövs! visst mamma har fått lite damp, menmen, hon får helt enkelt lära sig att förstå. nu ska jag glo sex and the city 2 sen gå och lägga mig! känns lite sorgligt! i flera veckor nu har jag glott sex and the city varje dag, och nu är det slut. alla säsonger + filmerna. men men får hitta något annat att glo på nu :)

imorgon kmr quang hem så då blir det dans! ska även ta och sticka dit två timmar tidigare och ha fys pass (?) sen dans till kvart över sex. innan och efter dansen ska jag plugga! :) det behövs -.-

nej , godnatt sötnosar!
2010-09-12 @ 00:26:36 a day of my life. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0