woho!

idag var jag duktig och träna! :) sen titta jag liet på brossans match, sen hem och fixa mig. sen drog familjen till väla, där det blev storshopping! köpte massa: en svart poncho, foundation, puder, 2 mascara, en deo, 4 olika nagellack, hårspray, mys strumpor, vanliga strumpor, ett par skor, jogginbyxor, en ny parfym, en halsduk, benvärmare och en baseballjacka! skulle köpt en liten adidas väska oxå, men hitta ej den jag ville ha, så får bli i veckan! :) är fett nöjd med mina grejor! så nu är jag nästan helt klar innan london, ska bara in till hässle och köpte lite grejor till! :) nu ska jag måla mina naglar i en av nagellacken vi köpte idag, en cerisrosa, riktig snygg & glo the last song och en till film! :) kommer nog bild då och då på det jag köpt! :)

see ya :*
2010-09-18 @ 21:03:51 a day of my life. Permalink


Kommentarer
Postat av: K E L L Y '

CHARLINE DIN SHOPAHOLIC! :( jag har inte så mycket pengar så jag kan köpa så mycket...... :(

2010-09-18 @ 21:48:39
URL: http://kellymenelii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0