tuff vecka!

usch har massa läxor och prov = massa plugg nu innan jag åker till London!

Jag har PUB rapport, reglertekniksuppgifter & reglerteknikprov till på måndag! Sen har jag kemiprov till på onsdag ++++++ att jag måste hinna packa och fixa en del till London! :( gaaah kommer fan döööö!!! är så jävla glad att det är dans på söndag, så att jag bara kan glömma allt för en timme och en halv. jaja nu är jag bajs trött efter att ha pluggat regler, skrivit lite på PUB;en och pluggat massa kemi i 5H!!!!!! duktig är jag allt!

nattinatti! -v-



jag är riktigt glad att vi har börjat snacka igen. att vi har börjat om som vänner, bara vänner. antar att det är bäst såhär. men för mig kommer du alltid vara min allra bästa vän! kom ihåg, jag kommer alltid älska dig, no matter what! ♥
2010-09-22 @ 23:21:15 a day of my life. Permalink


Kommentarer
Postat av: S...epebarn

Jag älskar dig också, tro aldrig något annat! <3

2010-09-23 @ 09:46:33
URL: http://suhre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0