suck.

idag har varit en faktiskt riktigt nice dag. vaknade tyvärr en timme för tidigt -.- idrott halv tio till halv elva, jävligt kul! :) sen jäääävligt chill fysik, sen mat, sen cad, där jag satt och spela spel xD haha chill som fan. efter skolan så satt jag kvar med åberg och simon & skrev labbrapport, sen kom ina och agnes och joina! :) sen följe hem med ina! här hemma har jag bara tagit det lugnt och skrivit klart samhällen till imorgon. ska snart lägga mig, så fort miss secret agent 2 är slut! :)

so nattinatti!


jag vet inte hur jag tänkte när jag tog tillbaks dig in i mitt liv. efter allt du har gjort. fan..
2010-09-14 @ 22:57:55 a day of my life. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0