hmm berg och dalbanedag..

vaknade på lite halvt bra humör idag enda negativa var att jag fortfarande var sjuk, men lite bättre än igår. när jag väl kom till skolan var jag på toppen humör. jag tror för att det var underbart väder och för att det var skolfotografering. jag mådde nog lite extra bra idag eftersom jag hade nya fina kläder, och jag hade fixat mig och allt ( som jag inte har gjort på ett tag). jag kände mig fin idag! :) och jag skäms inte. jag må vara fet. men jag tycker inte jag är ful. visst jag ser nt så bra ut. men jag är inte ful. och jag tycker att ibland kan jag se väldigt bra ut, och klä mig jävligt snyggt. jag tror även om jag hade vägt typ 50-60 kg, hade jag varit as snygg! och det är mitt mål! :) hihi.. sen blev det tandisen i k-stad. och min underbara tandläkare kom med underbara nyheter, som gjorde att jag blev ännu gladare. sen  när jag kom hem har jag bara slappat och gjort läxor.

idag var en bra dag. :)
2010-09-10 @ 00:08:31 a day of my life. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0