gud vad denna dagen har varit grå. fyfan har bara legat på soffan och glott tv. håret är helt flottigt och jag hostar slem non stop. blää hatar detta. nu sitter jag och glor biggest loser sverige! jag hade verkligen gjort allt för att vara med där. om jag inte har nått mitt mål tills jag gått ut trean, ska jag söka dit. men jag hoppas verkligen inte. snart blir det mat, sen ska jag bara ligga här och slöa. som sagt tror ej det blir skolan imon. men men. see ya!

tack! tack för att du finns där för mig hela tiden! tack för du förstår mig. tack för att du pushar mig. du är verkligen den enda som bryr sig! och allt du skrev till mig på msn, det betydde som fan. du får verkligen mig att se livet nytt. och jag ska klara detta! jag ska kämpa!
2010-09-06 @ 20:08:13 a day of my life. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0