^^

skola idag då, hade först kemi A, sen matte C, lunch och till sist samhälle! rätt chill dag (: efter skolan kom mami & sis och hämta mig sen körde vi till  nya ikea, MEGA STORT! fett nice (: hittade lite små saker och planerade även lite för mitt rum, eftersom ska göra om mitt rum! (: men måste vänta pappa, eftersom han måste tapetsera/måla först! (: men köpte lite, blev två as snygga speglar och en as cool "fotoram". visar kanske sen (: skulle köpt en as snygg hylla, men den var slut, alla var fan galna i den -.- sen åt vi mat + efterrätt på ikea xD var typ hemma vid 9. mysig dag med dom tjejerna jag älskar mest i världen!

nu ska jag glo lite sex and the city avsnitt, sen soova (: blir en jävligt chill dag imon, först engelska B sen tre timmars rast sen fysik ;D

nattinatti!

p.s. catta jag älskar dig massvis! du är bäst! <3
2010-09-01 @ 23:52:14 a day of my life. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0