dött..

har inte bloggat på två dagar. men jag har verkligen mått psykiskt dåligt. läraren har matat in så jävla mkt läxor/prov/inlämningar till nästa vecka innan vi åker till london + att jag måste packa och sånt till london. allt är bara så jobbigt och stressigt. och sen är allt bara skit i skolan med "vännerna". känner mig så jävla ensam. känner mig som den mobbade ungen jag var från ettan till sexan. great. helt jävla underbart. detta får ju mig verkligen att längta ännu mer till London.. får bara massa bilder av att jag går runt helt ensam i London och sen bara ligger i sängen och bölar. har haft massa mardrömmar om detta oxå i veckan. asså jag är inte sur på min klass, det är inte deras fel,  liksom tjejerna är indelad i grupper och jag kan inte göra något åt saken, kan ju inte anta att jag kan vara dom, ska egentligen bara vara glad att dom ens pratar med mig. men där finns en person som jag är jävligt besviken på. en person som kallar mig " en av hennes bästa vänner" men behandlar mig verkligen inte så. men men vi får väll se vad som händer i london. i värsta fall får jag går runt med mina lärare. YIPPI!!

nu ska jag plugga lite till, sen ska jag sova..
2010-09-25 @ 20:33:12 a day of my life. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0