chill fredag

idag har dagen varit ok. det var vid något tillfälle som jag var överlycklig, men kommer inte ihåg varför.. men är fortfarande skit ledsen eftersom mitt minneskort till mobilen är borta och jag har ingen kamera till london :(  menmen, that's life. var bjuden till två fester idag, men orkade verkligen göra ngt ikväll. så ikväll ska jag glo debatten med familjen sen ska jag slänga mig i sängen med ngn film, cheezeballs och marabou choklad! imorgon drar familjen till väla, ska handla grejorna jag behöver till london så jag inte behöver stressa, sen får jag se om jag hittar en jacka och ett par skor! :) iiihh stor shopping!

men nej nu ska jag glo debatten, pusspuss!
2010-09-17 @ 19:54:35 a day of my life. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0