lov!

godmorgon bloggen! :)
hur mår alla mina läsare idag? :)


själv har jag vaknat på ett strålande humör! mitt rum är städat, det är lov, jag har massa roliga planer för veckan & ikväll blir det kvälls mässa i kyrkan, då jag äntligen får träffa beckz! :)

igår så var det en familjedag! först hela dagen chillade jag bara och storstäda mitt rum. sen fixa jag mig och sånt, sen drog vi in till ikea. tittade lite och hittade en garderob, stol och skrivbord som vi ska hämta i veckan! :D sen blev det käka på libanesisk restaurang! massa gott! senare drog vi till bio, där det blev "the other guys". riktigt jävla rolig!!! sen drog vi hem & det blev sängen dirr! (: <3

idag ska jag plugga och skriva en sak till kvällskyrkan! sen ikväll beger jag mig då till församlingshemmet. hoppas en trevlig och rolig kväll! :)

imorgon ska jag äntligen få träffa bästa vän! längesen :/! men vi ska iaf först shoppa, sen antagligen käka och sen blir det bio. kommer en awesome dag med världens bästa catalina! :) <3

tisdag så åker jag till ullared med ina,agnes,mandy,sandra&elle!!! :D kommer bli skit kul!!!

onsdag: MAKEOVER!!!!! ni får reda på onsdag om det ;)

torsdag åker antagligen familjen till ikea och hämtar mina grejor! :)

sen ngn gång den helgen blir det bowling med familjen! :)

har fullt upp och sen måste jag hinna plugga, illa!!!

nej nu måste jag kila. glöm nt börja läsa bloggen imorgon noga, får då börjar jag ju mitt uppdrag! :)
2010-10-31 @ 11:13:28 a day of my life. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0