i'm done.

som ni ser på min blogg och fb, är det lite drama i mitt liv just nu. inget jag egentligen bryr mig om eftersom det nt är ngt speciellt xD bara en patetisk fitta som snackar massa skit hit och dit. spelar så cool samtidigt som hon skickar våran gemensama vän till mig för att be mig ta bort en grupp om henne eller ngt sånt. pallar nt att hon nt vågar be mig själv xD och sen att hon går runt och säger att hon ska slå mig hit och dit och att jag borde vara rädd och blabla, medans hennes äckliga fittkompis skriver till mig att jag ska akta mig från henne för jag vet nt vad hon kan göra med mig och blabla xD shit asså dessa araber, tror dom är ngt bara för att dom får lov att röka för sina föräldrar :) jag är nt rädd för ngn. och jag behöver ingen som beskyddar mig. jag kan stå upp för mig själv. jag är nt heller tjejen som slåss, men behövs det så gör jag ju det. men jag slår aldrig första slaget. om en kille hade bråkat mig att jag lätt gett han en smäll, hade aldrig varit rädd. jag är en tuff tjej och klarar mig själv. och jag är alltid personen som försöker stoppa när det blir bråk mellan ngn. så om den lilla fittan nu vill slå mig så visst :p i don't mind. för jag vet att jag kommer nt ta första slaget och hon kommer nt heller våga, men tar hon första slaget kommer det nt kännas och det kmr bli mer synd om henne. och jag vet att hon kommer ta med alla sin pundarkompisar från hlm och kstad som hon snackar så mkt skit om, men whatever.

bring it on biatch ;D

om du nu vågar, hahaha ;)
2010-10-09 @ 16:10:32 a day of my life. Permalink


Kommentarer
Postat av: haha

du e mobbad gumman inse d bara :)

2010-10-09 @ 19:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0