chill dag!

idag blev det då gympa vid halv tio, rätt jobbigt men rätt kul. sen efter det tbx till skolan, ha lite klasstid sen blev det lunch sen hem! bara chillade och provade även mina linser, iiihh me like! sen tog jag kvart över tåget till kstad, där jag snabbt träffa på underbara sag! åkte med quang till hässle sen skulle han till malmö. sen i kstad blev det in till h&m och köpte en fin typ "tröja" sen fixa jag tandställningen, inte långt kvar nu! sen hem, i hlm hoppas lilla söta catta på. som vanligt pratade och flippa sönder, sen hade vi följe hem och nu sitter jag här. ska snart vara duktig och plugga kemi. sen kl 9 blir det Desperate Housewifes och efter det Cougar town, iiih är så glad att det har börjat igen! :D

& imorgon ska jag ut med min söta vaniljpudding! ♥
2010-10-05 @ 18:17:29 a day of my life. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0