börjar om..

nu är det dags för mig att börja om mitt liv. starta ett nytt liv med förändringar. jag ska klara detta. för jag vet att jag kommer alltid ha mina vänner som stöttar och hjälper mig. detta är vad jag vill, jag har bara insett det förrän igår tack vare en person! ♥ det finns inget som kan stoppa mig mer än mig själv. och det kommer inte funka. min vilja är så jävla stark nu. detta gör jag för min egen skull , inte för att folk snackar massa skit om mig och kritiserar mig för det, för dom skiter jag fullständigt i. jag har varit med om det i elva år, så tro mig, jag klarar det.

australien julen 2010 då? HELL YEAH!
2010-10-10 @ 09:19:34 feelings. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0