bläääwäää

denna dagn har både sugit hårt och varit awesome! vaknade i morse och mådde bajs så blev ingen skola! var istället hemma och plugga kemi! sen vid tre drog jag till skolan för att göra kemiprov, det gick åt helvete. sen kom mamsi så körde vi en snabb runda till hlm för att hämta min älskade mobil! när jag väll kom dit fick jag tydligen en helt ny mobil! süper glad! sen så hade jag lite tid över så jag köpte smycken för 200 kr xD!!! i loooove smycken! sen även en tröja på JC och lite smått och gott på tiger! :) kom hem för typ en timme sen, håller på att leka med min mobil och sånt nu! :) idag blir det bara ligga på soffan och titta tv, får se om det blir skola imorgon! pusss!!!



säg nt att du ska slå ngn när du nt vågar!
2010-10-12 @ 19:27:12 a day of my life. Permalink


Kommentarer
Postat av: .

Du e så fucking mobbad svär på allt vänta bara jag komemr slå sönder dig när du e själv du ska få se så mobbad du e

2010-10-21 @ 12:42:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0