a little happy.

blev att stanna hemma från skolan idag oxå är inte fullt frisk, men det blir definitivt skola imon! :) idag är jag på rätt så bra humör. vädret är helt underbart, jag mår bättre och jag har äntligen fått mitt spotify premium. så senare på eftermiddag ska jag ta på mig varma och mysaiga kläder, sen tar jag min mobil ( MED SPOTIFY PREMIUM! :D) och går ut en lång runda. :) dags att börja mina nya rutiner, nästa vecka när jag är helt frisk blir det att börja ta gymmet på allvar!

nej nu ska jag titta lite tv, äta lunch, dra ut en runda och sen antagligen plugga! :)

IKVÄLL BÖRJAR VAMPIRE DIARIES IGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D:D HAPPPYYY!!!
2010-10-14 @ 12:26:56 a day of my life. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0