yoyo! ;D

yo allihopa!
what'z uppp ?? ;D


höhö ja jag vet inte, har inte bloggat på hela veckan xD men har haft fullt upp! men eftersom jag älskar mina läsare så mycket så ska ni få en sammanfattning av min vecka!!! :D

måndag: tog 10.42 tåget med beckz och emmie! :) hoppade av i klippan och tog bussen till väla! hittade inte så mycket i början.. blev käk på GRAFFITI!!!! tänk att sallad kan va så jävla gott! sen kom catta så va jag med henne. sen gick vi runt väla igen och då hitta jag massa, kanske lite för mkt xD! sen fick vi stressa massa ner till stan för att hinna köpa biljetter! vi kom en kvart innan filmen börja! XD sen när vi hade köpt biljetterna så var ju catta tvungen att sticka till pistachia och köpa godis x) så vi sprang dit och köpte godis, så hann vi precis tills filmen börja. vi titta på the social network, rätt så rolig och intressant! :) men filmen blev klart roligare när jag och catta löjla oss! ;D HAHA! sen drog vi till knutan och träffa på lite folk! :) sen var jag hemma vid kvart över tio tåget! gick och lade mig direkt när jag kom hem. TACK TJEJER FÖR DAGEN! ♥

tisdag: vaknade vid 6 tiden eftersom jag, mandy, ina, agnes, sandra & elle skulle ta bussen till ullared! fan vad jag var taggad! hade längtat som fan! vaknade då vid sex och smsa alla för att va säker på att dom skulle vakna xD! sen så ringer elle och är helt hysterisk vid halv sju och frågar om hon har missat bussen. jag bara eh elle bussen går halv åtta! så jävla söt xD!! ja så alla möttes vid stationen kl tio över sju, sen så kom bussen vid halv åtta. och ja vad ska man säg det var vi och massa kärringar! XD HAHAHAA! när vi kom fram vid tio var det ingen kö alls, as gött! så gick in då med mandy , för vi dela vagn. fan vad vi öste på med grejor i vår vagn xD blev lite stressigt i slutet. var så dum och lade ifrån mig en plattång och locktång, ångrar det som fan nu! :/ men iaf, handlade för 2000 kr. OPS!!! XD och dagen innan hade jag fan slösat 1400 kr xD och veckan innan 700 kr xD så jävla illa xD iaf så kom jag & mandy 20 minuter sent till bussen. GISSA OM KÄRRINGARNA VAR SURA XD! fick en massa taskiga kommentarer på bussen asså xD! var en rätt galen bussresa hem! var hemma i pp vid sju, hem, titta lite tv sen gick jag lade mig direkt!

onsdag: upp vid elva och tog tåget vid kvart över tolv. gjorde ett ärende i kstad som jag är så jävla glad över! detaljer får ni reda på i början av nästa vecka! :) sen kom jag hem vid tjugo i fyra. mamma kom och hämta mig sen körde vi till bowlingen. där bowlade hela familjen! :) väldigt mys! sen hem, titta tv, sen vid åtta drog familjen till santan och käka. vi hade riktigt kul och mysigt! sen hem, glo tv, sen sova!

torsdag: gick upp vid halv elva, duscha, sen drog jag till frissan och klippte mig! :) bild kommer i början av nästa vecka! (Y) sen hem, chilla pung, plugga och glo tv! :)

idag: vaknade rätt tidigt, fixa mig och sånt. sen drog familjen till ikea. där valde vi min garderob och skrivbord + stol, plus lite smågrejor! :) sen när vi skulle hämta alla grejor i lagret, så fanns allt utom mitt skrivbord, suck -.- men ska hämta det om några dagar när det kommer in. sen in till väla, bytte lite grejor och köpte lite nya grejor! xD kom hem vid halv sju och sen dess har jag bara suttit vid datan och tv'n. har faktiskt varit duktig och lagat mat till familjen oxå! blev stekt grishals med klyftpotatis, brunsås och sallad riktigt gott! snart ska jag upp och hälla glass till mig & syster sen blir det titta film och sen sova! ska vakna tidigt imorgon och plugga och noppa ögonbrynen! sen senare på kvällen ska jag fixa mig och sånt, sen vid sju blir det födelsedagsfest hos nico! kommer bli awesome!

så, nu har jag skrivit av mig! puss på er! ♥
2010-11-05 @ 22:25:46 a day of my life. Permalink


Kommentarer
Postat av: Chawo

SÅååsööt blogg du har :O

2010-11-07 @ 12:39:48
URL: http://chawo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0