höhö

har inte bloggat mkt, för skolan asså bara guuud, vill bara skjuta mig. men har fått bra besked senaste veckan, fick MVG på engelska provet och MVG på neorapporten (: iaf..

fredag: skolan, sen stanna jag kvar med några roliga människor. sen när jag kom hem slängde jag mig i sängen och glodde andra avenyn till sent på natten (:

lördag: gick upp och försökte plugga, sen städa jag rummet, gick och gymma, drog hem och fixa mig. sen begav jag mig mot felle där jag blev bemött med ett jävla skräm. fyfan vad rädd jag blev. kvällen gick åt att äta, snacka skit och ha riktigt kul! :) mandys pappa kom vid tjugo i ett och körde mig hem, sen slängde jag mig i sänge och glodde andra avenyn till tre typ (:

idag: idag gick jag upp tidigt, drog och handla presenter till pappa eftersom det är farsdag (: sen hem, slänga sig i sängen och glo andra avenyn. nu håller pappa på att möblera i mitt rum , kommer bli awesome! kommer komma upp före och efter bilder ikväll (: nu ska jag plugga, sen blir det dans, sen ännu mer plugg :)
2010-11-14 @ 12:10:38 a day of my life. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0