glad på utsidan. förstörd på insidan.

jag vet inte vad det är med mig.
jag borde må så jävla bra.
jag har börjat träna.
allting går bra med mina vänner.
skolan går bättre.
allting här hemma är skit bra.
men ändå, så känner jag mig helt förstörd inombords.
det är dom här jävla minnen som bara poppar upp i huvudet hela tiden.
jävla skit!
jag pallar inte.
det kvittar om det är bra eller dåliga minnen, mår lika skit för det.
det är inte lika lätt att spela glad som det var för ett och ett halvt år sen.
sommaren 2009, förändrade mitt liv.
både bra och dåligt.
jag blev en starkare människa.
samtidigt som jag förlorade förmågan att låtsas.
jag hatar detta.
jag orkar inte må såhär.
förtjänar jag inte att må bra och vara lycklig eller?
jävla skit!
2010-11-14 @ 21:08:53 feelings. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0