dags att "jobba"

hallå kära vänner!

som sagt, provet gick åt helvete! efter provet, slutade jag. chillade ett tag i skolan. sen följe hem med mandy! sen dess har jag bara legat i sängen och glott andra avenyn! men nu.. nu ska jag göra ngt riktigt jobbigt! nu ska jag vika alla mina kläder och hänga dom på galger och sen lägga in dom i nya garderoben! usch! saga vet hur jobbigt jag kmr ha det ! :( haha. har faktiskt tagit massa före bilder och efter bilder, så efter jag har fixat garderoben ska jag lägga upp alla bilder! :D
2010-11-15 @ 19:51:28 a day of my life. Permalink


Kommentarer
Postat av: saga

HAHA jafyfan ! När du skulle tömma din tvättkorg OCH din fucking resväska!! xD HAHA lycka till ;) <3

2010-11-15 @ 20:44:54
URL: http://suhre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0