bättringsväg..

jag hade ett sjukt bra lov. jag var så jävla lycklig. sen blev det lördag och det som hände. många kanske tkr jag är löjlig som reagerar som jag gör på det som hände. men det var mkt som hände den kvällen och massa skit som har legat och gömt sig, den kvällen blev bara för mycket. och jag har varit sjukt ner, min kropp orkar göra inget. mådde så pass dåligt att jag inte gick till skolan idag. och så dåligt var det längesen jag mådde. men det tog hårt.. och jag har verkligen insett hur jävla underbara vänner jag har! jag är nöjd med dom jag har, för det finns inga bättre än dom! fan vad jag älskar er!

och som sagt, jag är på bättringsväg, detta är en svacka i mitt liv som jag ska ta mig igenom, jag är en tjej som är stark och klarar mig. jag har mycket att göra i mitt liv nu, så jag har inte tid att deppa.. imorgon blir det skola, ska faktiskt bli skönt, slippa tänka så mkt!
2010-11-08 @ 22:24:07 a day of my life. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0