talar ut!

nu är jag trött på allt skit som har hänt på sistone, så nu ska jag fan tala ut!

där finns många olika personligheter i denna värld. ingen är perfekt. det finns många olika vänskaper, men ingen är perfekt. jag är en människa som stör mig på vissa grejor, jag stör mig på personer som tkr synd om sig själva för små saker! alltså såna överdrivna. och jag har haft en del såna vänner i mitt liv. nu säger alla: men herregud ofta du inte tkr synd om dig själv. jo det gör jag, men inte bara för att jag inte får vad jag vill. jag brukar nt tycka synd om mig själv, för mina vänner kommer före mitt eget liv. och många av mina vänner som jag har haft länge vet om det. nu kanske alla tror jag skryter, men det gör jag inte. jag har ett hjärta av guld. för mig är mitt liv värdelöst, mitt liv är nt min första priotitet. utan mina närmaste. jag har två gånger riktigt tyckt synd om mig själv, riktigt mått dåligt och klagat, och skitit i omvärlden. och det var när min morfar dog och när min mamma fick missfall. men det varade inte länge. för jag vet att det inte är vad min morfar hade velat mig att göra och inte min mamma heller. jag sörjde, jag bar svart så ofta jag kan för att sörja min morfar, men jag satt inte och sa: åååhhh det är så synd om mig min morfar dog. jag höll det inom mig. visst jag hade vänner, som var villiga att sitta och snacka med mig hur jag kände. underbara vänner som kom och hälsa på mig när jag mådde som sämst. that's it! jag är ingen perfekt människa. ha! verkligen inte. men jag är inte en dålig människa. jag har ett öppet sinne. jag kan ha fördomar mot folk men efter ett tag försöker jag acceptera dom. och jag försöker bli vän med alla, för jag är en social människa. men folk som bara söker uppmärksamhet och bryr sig mer om sig själv än ens vänskap accepterar jag inte. och nu får alla tro vad dom vill , men jag pekar inte ut ngn. utan jag har haft mååånga sådana här vänner. och jag har alltid fått skiten, när det är jag som är den oskyldiga. sånt pallar jag inte mer. nej tror jag har skrivit av mig nu, skönt..

vänner kommer och går,
bästa vänner stannar och består.

du är inte perfekt,
men du är så nära perfekt som man kan komma,
jag älskar dig saga uhre! ♥
i vått och tort..
2010-05-24 @ 22:04:33 feelings. Permalink


Kommentarer
Postat av: s.uhre

Inte ens nära perfekt är jag challeballe, du skämmer bort mig vetu, sluta med det & börja skämma bort dig själv ist! :) Jag älskar dig <3

2010-05-24 @ 22:48:19
URL: http://suhre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0