har var det ju fest...

fan vad min blogg är död alltså xd har jag fått kritik och massa gnäll om det , AH FAN! så igår sa saga i stil med: challe din blogg är död. börja blogga, nu! så jag lova henne jag skulle börja blogga idag igen ! =) <3

fredags: sjukt fint väder på kvällen, så ett gäng samlades på ängen och hade det väldigt chill! lite senare på kvällen åkte killarna in till klippan för fest, så jag och saga cykla/gick runt i pp! sjukt mysigt och varmt! somna gott i min säng vid tolv.

lördag: upp tidigt in till stan och hämta mina nya glasögon! :) sen blev det väla där jag shoppa ett linne, naglar och hårspray. sen var mina föräldrar söta och körde in till familia där det blev ett par vita gladiatorskor och ett par svarta slip in. och så blev det även en skolavslutningsklänning, rosa + massa fluff = sooo challe style ;)

på kvällen blev det grillat, sen drog jag ut på en härlig kvällspromenad med saga :) <3

söndag: har bara jobbat idag. blev klar vid sex. sen dess har jag bara chillat, imorgon blir det tidig skola, men hoppas på att sluta tidigt! men underbara pernilla kmr göra så att jag klarar av dagen :) <3


dt var allt för mig! lite senare i veckan kmr jag lägga upp bilder och videos, som jag har andy att göra ett bra tag xd! men i veckan, jag lovar! ;D



mitt nya linne från h&m, detta kmr bli så sjukt snyggt i sommar med mina ljusa jeans och mina vita gladiatorskor!


min skolavslutningsklänning :)



2010-05-23 @ 20:31:52 a day of my life. Permalink


Kommentarer
Postat av: Saga

JAAAH, it's alive!! :D miiih <3

btw, det är samma känning ;) haha :D

2010-05-23 @ 22:52:40
URL: http://suhre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0