45 saker jag inte visste om min x-vän förrän för en vecka sen..

obs, hon har själv sagt detta om sig själv! ;) två tredjedelar har hon typ hittat på att ngn har sagt till henne xd

  1. Hon är jävligt respektlös.
  2. Hon förbjuder folk att köpa det de vill.
  3. Hon slänger ur sig barnsliga och omogna kommentarer.
  4. Hennes hem är ett ställe där vem som hest kan slänga sig in i utan att ens fråga.
  5. Hon överdriver.
  6. Hon bölar för allt och blir "trackad" för de.
  7. Hon är omogen.
  8. Hon skriker på folk som om dom vore barn.
  9. Hon är sjukt "taskig mot folk" och verkligen njuter av det.
  10. Hennes ilska går ut över alla, både mig och min familj (akta er)
  11. Hon ÄLSKAR att ljuga, de bästa som finns!
  12. Hon tror att hon kan få alla som är sura på henne att göra exakt vad hon vill.
  13. Hennes "vänner" gör ALDRIG fel!
  14. Hon är falsk.
  15. Hon älskar att söka uppmärksamhet!
  16. Hon dissar, dumpar och utnyttjar sina "vänner".
  17. Hon har/hade extra kompisar som hon utnyttjade och bara va med när hennes andra vänner inte var där.
  18. Hon är dum i huvet.
  19. Hon ljuger och pratar mot sig själv.
  20. Hon är patetisk! (Bra att veta)
  21. Det är hennes fel att andra tappar bort sina saker, just därför är hon falsk.
  22. Hon köper mina vänner.
  23. Hon vill inte veta vad hennes "vänner" tror om henne.
  24. Hon går alltid över gränsen!
  25. Hon är feg.
  26. Det finns många människor som inte gillar henne. (Men alla dom är fega)
  27. Hon snackar skit med sina så kallade "vänner"
  28. Hon måste se till att växa upp...
  29. Dubbelmoral är hennes grej.
  30. Hon lämmnar sina extrakompisar bara för att umgås med riktiga vänner.
  31. Hon tycker synd om sig själv, hela tiden! Det är helt galet hur synd det är om henne.
  32. Hon vill ha uppmärksamhet 24/7!
  33. Hon skyller ifrån sig, borde sluta med det och inse att allt är hennes fel.
  34. Hon tycker nt om sina "vänner" som dom är.
  35. Hon sårar folk gång på gång, akta er.
  36. Hon skämms över sina "vänner"
  37. Hon säger idiotiska grejer.
  38. Hon bryr mig inte om något.
  39. Hon hackar på folk som mår dåligt bara för att det är kul.
  40. Hon spelar ängel för att slippa undan problem.
  41. Hon total dissar alla bara för att få problem.
  42. Hon tror att de finns något som heter tid... Men nej de finns inte, intresant.
  43. Hon är en falska människa och en copycat. (fråga mig nt hur de går ihop)
  44. Hon ljuger dåligt
  45. För er som inte förstått det än så är hon en allmänt dålig människa som "borde leva i ensamhet"


    haha ngn mer än jag som skrattar så att jag pissar på mig? xd håller faktiskt med om hen del. men vissa saker har hon skrivit flera ggr, bara att hon har ändrat meningen xd så patetiskt xd HAHAHAHAHHAHAHA!
2010-05-03 @ 17:05:01 feelings. Permalink


Kommentarer
Postat av: copycat

........................

2010-05-03 @ 18:14:09
Postat av: "Exvän"

Glöm nt källa!

2010-05-03 @ 18:18:13
Postat av: Rutger"kinkyminkyspankyWOW" Holgersson

Pissar du på dig? grrrarr, ngt i min södra riktning reser sig, är det bara sånna perversa kossor som jag som tänder på sånt!?!?

2010-05-03 @ 19:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0