sms..

gamla sms som gör en glad och ledsen samtidigt;

"nej , inget jag kommer på just nu, vill bara att du ska förstå att du är en fantastisk vän och det du inte borde tveka på dig själv, oroa dig för mycket över att förlora mig ***** *****. vänner stanna för alltid. oh vet du vad? du stannar för evigt."

det evigt betydde tydligen inget för dig..


" du är världens bästa vän! :) loveu!♥ ville bara att du skulle veta ;d "

" det är klart ingen av oss mår bra av det här men det har också tagit tid för mig att smälta detta! men det är klart jag vill försöka gå vidare och glömma detta som har hänt, vi kan ju inte ha det såhär.. och sen måste du förstå att jag bryr det *** * *** ***** säger. det spelar ingen roll vad du tycker om att jag bryr mig, för det kommer jag ändå göra. men jag vill inte tappa det som du och jag har, de hoppas jag att du vet! men allting går inte över bara sådär, för vi har delade åsikter och det vet du om.. men du vet om att jag älskar dig också, och om jag har sagt något fel så säger jag förlåt för det nu.. <3. men jag älskar dig också, glöm inte de!"

detta är inga sms jag skäms över, tvärtom dessa smsen kommer jag spara föralltid, för det är ett av flera av mina minnen av en viss tid i mitt liv. och jag ångrar ingenting, ingenting! det var en helt underbar tid. en riktigt underbar tid!
2010-03-02 @ 14:49:03 feelings. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0