sleeden...

nu så har jag äntligen lite tid att blogga! har kommer summering om idag och igår! :)

igår:
stack till felle vid halv sju då, där det var förfest med massa trevligt folk, spel och musik! skjuts in till västra torup vid nio! ös redan då! kvällen flöt på med sina upp och nedgångar. men kvällen var ändå awesome, så tack till alla som gjorde kvällen så bra! ett speciellt tack till rita, sara, pernilla & ingrid! :) <3
sen kom mamsi och papsi vid ett och körde hem mig, pernilla och sara till sara! :) vi tog på oss pyjamas, buste, bäddade och krängde massa glas! ola kom även på besök! sen så snacka vi tills vi alla somnade! :)

idag: blev upp tidigt, tjockisarna var inte vakna då såklart, så fick lägga en liten lapp! :) det blev hbg & väla med la familia! blev inte mkt köpt, bara ett linne och en tröja! :) but i like (Y) blev ingen mobil idag -.-! dumma föräldrar. men troligtvis nästa helg! :) kom hem runt halv fyra, däcka framför tv;n. har sorterat lite reklam och nu sitter jag här! :) ska snart fortsätta sortera reklam sen ska jag titta film och nanna! upp tidigt imorgon och jobba usch!! -.-

r,s,p&i - ni är fucking awesome! <3
2010-03-27 @ 21:52:20 a day of my life. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0