påsklov!

fan vad skönt med lov! :) blev inget bloggande igår pga jag bara jobbade hela dagen xd

idag har jag bara segat och tittat new moon (A) jag har även letat lite sommarjobb, så imorgon ska jag sitta med telefonen hela dagen! :) drog även och gymma en timme innan, sjukt skönt! nu sitter jag bara här, snart blir det pastasallad! mums! sen tv resten av kvällen!

imorgon blir det då som sagt ringa alla sommarjobben, och sen dra till skolan och hämta böcker! sen ska jag möta angella & nora och dra och gymma! :) ska bli väldigt intressant ;) sen på kvällen vet jag inte vad som händer :P

kanske ska försöka göra klart bloggen? :)
2010-03-29 @ 20:17:57 a day of my life. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0