angående mitt bloggande!

som ni nu säkert vet, ska jag börja ta min blogg på allvar igen! men! det ingår oxå en del ändringar med mitt bloggande! min blogg är min blogg! denna bloggen är inte till för att underhålla någon! denna bloggen är för min skull, där jag ska kunna säga exakt vad jag tycker och tänker. där jag ska kunna skriva exakt vad jag känner, utan några jävla kommentarer! har jag bråkat med någon och mår dåligt, då kommer jag skriva det här! men det betyder inte att jag vill ha uppmärksamhet. men jag kommer aldrig och då menar jag ALDRIG, hänga ut någon person i min omgivning, i min blogg inom ett negativt ämne!

jag är en person som säger vad jag tycker och tänker utan att bry mig om vad andra tycker! men jag har oxå ett hjärta av guld. mina vänner och familj går framför mig i allt. deras liv är viktigare än mitt eget. jag gör allt för att dom ska vara lyckliga, även om det innebär att jag blir olycklig! och då kan man behöva skriva av sig! och det är min blogg tillför. särskilt nu, när det händer massa saker i mitt liv, väldigt väldigt snabbt!

så om ni inte accpeterar denna bloggen, dra då åt fucking helvetet! :) puss!
2010-03-27 @ 21:56:14 feelings. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0